Muuhulgas ootame assistendilt abi:

  • kirjavahetuse korraldamisel ning dokumentide vormistamisel ja keelelisel korrektuuril
  • dokumentide haldamisel ja arhiveerimisel, elektroonilise dokumendihaldussüsteemi loomisel
  • koosolekute ja kohtumiste ettevalmistamisel ja protokollimisel
  • koolituste jm ürituste korraldamisel
  • lähetustega seonduva organiseerimisel
  • kodulehe materjalide värskendamisel
  • infootsingute läbiviimisel
  • uudiskirja väljaandmisel
  • kontori haldamisel ja meeskonnale mõnusa töökeskkonna tagamisel

Sobival kandidaadil on:

  • hea suhtlemisoskus, iseseisvus ning organiseerimisvõime
  • hea arvutikasutamise oskus
  • täpsus ja korrektsus
  • väga hea eneseväljendamise oskus eesti keeles ning hea inglise keele oskus
  • head teadmised asjaajamisest ja dokumendihaldusest

Kasuks tulevad:

  • IT-vahendite tundmine ja kogemus kodulehtede haldamisega
  • eelteadmised juriidilisest tööst
  • eelnev töökogemus sekretärina või assistendina

Omalt poolt pakume:

  • võimalust aidata kaasa avaliku huvi kaitsmisele keskkonnaasjades
  • osalise tööajaga töötamise võimalust (0,6 kohta)
  • tulevikus võimalusel ning soovi korral suurema töökoormusega püsivat töökohta

Tööle asumise aeg: oktoober 2012

Töö asukoht: Tartu

Kandideerimiseks palume saata CV koos motivatsioonikirja ja palgasooviga hiljemalt 14. septembriks 2012 e-posti aadressile k6k@k6k.ee. Lisainfo: Siim Vahtrus (siim@k6k.ee, tel 742 4524 või 5568 3880)