Muuhulgas ootame assistendilt abi:
- kirjavahetuse korraldamisel ning dokumentide vormistamisel ja keelelisel korrektuuril
- dokumentide haldamisel ja arhiveerimisel, elektroonilise dokumendihaldussüsteemi loomisel
- koosolekute ja kohtumiste ettevalmistamisel ja protokollimisel
- koolituste jm ürituste korraldamisel
- lähetustega seonduva organiseerimisel
- kodulehe materjalide värskendamisel
- infootsingute läbiviimisel
- uudiskirja väljaandmisel
- kontori haldamisel ja meeskonnale mõnusa töökeskkonna tagamisel
Sobival kandidaadil on:
- hea suhtlemisoskus, iseseisvus ning organiseerimisvõime
- hea arvutikasutamise oskus
- täpsus ja korrektsus
- väga hea eneseväljendamise oskus eesti keeles ning hea inglise keele oskus
- head teadmised asjaajamisest ja dokumendihaldusest
Kasuks tulevad:
- IT-vahendite tundmine ja kogemus kodulehtede haldamisega
- eelteadmised juriidilisest tööst
- eelnev töökogemus sekretärina või assistendina
Omalt poolt pakume:
- võimalust aidata kaasa avaliku huvi kaitsmisele keskkonnaasjades
- osalise tööajaga töötamise võimalust (0,6 kohta)
- tulevikus võimalusel ning soovi korral suurema töökoormusega püsivat töökohta
Tööle asumise aeg: oktoober 2012
Töö asukoht: Tartu
Kandideerimiseks palume saata CV koos motivatsioonikirja ja palgasooviga hiljemalt 14. septembriks 2012 e-posti aadressile k6k@k6k.ee. Lisainfo: Siim Vahtrus (siim@k6k.ee, tel 742 4524 või 5568 3880)